پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 انجمن اسلامی در بریتیش کلمبیا نقل مکان می‌کند

حوزه/ رئیس انجمن اسلامی کملوپس در بریتیش کلمبیا اعلام کرد که به دلیل کمبود جا برای تعداد قابل توجه اعضا و دسترسی بیشتر، مسجد قرار است به مکانی در نزدیکی دانشگاه تغییر مکان پیدا کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از castanet، انجمن اسلامی کملوپس در بریتیش کلمبیای کانادا اعلام کرد که قصد دارند مسجدشان را تغییر مکان دهند. مسجد عایشه از ناتسفورد به مکانی در نزدیکی دانشگاه دولتی تامپسون ریورز در شهر کملوپس نقل مکان پیدا خواهد کرد.

فیصل صدیقی ، رئیس انجمن ، در ایمیلی به خبرنگاران گفت که آنها از سال ۲۰۰۳ در حال بررسی گزینه انتقال مسجد هستند ، اما زمان فعلی برای جابجایی مناسب است.

صدیقی گفت: در سال‌های اخیر، بیش از ۳۰۰ درصد افزایش اعضا داشته اند که بیشتر آن‌ها صاحبان مشاغل از جمله متخصصان پزشکی، اعضای هیئت علمی دانشگاهی و دیگر افراد هستند.

به گفته وی مکان کنونی مسجد به راحتی در دسترس نیست و یا در یک مسیر حمل و نقل قرار ندارد. به علاوه آن‌ها افزودند که این مکان برای تعداد بالای نمازگزاران کافی نبود و ظرفیت محدودی دارد.

اعضای انجمن اسلامی کملوپس ، از جمله صدیقی ، در جلسه روز سه شنبه خود برنامه‌های انتقال را به شورای شهر ارائه می‌دهند. صدیقی گفت که بسته به محل استقرار تاسیسات جدید، ممکن است احتیاج به تغییر منطقه داشته باشد، به همین دلیل آنها می‌خواستند پیش نمایش برنامه‌های خود را به شورا ارائه دهند.

صدیقی گفت آنها در حال جابجایی در مکانی در نزدیکی دانشگاه هستند و خاطرنشان کرد: ما چندین مکان در داخل شهر را کاوش کرده‌ایم و نتیجه گرفته‌ایم که اگر تاسیسات جدید در اینجا بهترین خدمات را به دانشجویان و اساتید ارائه خواهد داد.

طبق دستورالعمل شورای شهر ، انجمن اسلامی کملوپس با بخش املاک و مستغلات این شهر گفتگو کرده و یک نظرسنجی راجع به عضویت آنها به پایان رسانده است. این گروه همچنین برنامه های خود را در ماه نوامبر به شهردار ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha