چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: انقلاب ما را با رویارویی با زیاده خواهی و سیاست های تجاوزکارانه آمریکا می شناسند و اقتدار ملت ایران دستاورد مبارزه بی امان با نظام سلطه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: به برکت دفاع مقدس و هدایت های امام خمینی (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم از ولی فقیه امروز ایران اسلامیدر اوج امنیت، عزت و اقتدار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد:  امروز اقتدار و عزتی که به برکت انقلاب و دفاع مقدس برای ما به دست آمده از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و به سوریه و عراق، لبنان و فلسطین و یمن رسیده است.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان ادامه داد:  عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت بزرگ در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه است.

 وی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام جواد (علیه السلام) خاطرنشان کرد: لقب هایی که برای امام جواد علیه السلام تنها فرزند امام رضا علیه السلام به کار رفته است گویای فضایل و اوصاف الهی حضرت است و امتیازات این اسوه عالی را نشان می دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha