یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین خواستار شناسایی آسیب‌های اجتماعی محلات توسط ائمه جمعه و امامان جماعت مساجد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، صبح امروز در نشستی با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام جواد (ع) گفت: در شهرهای استان جلسات منظم و مستمری با امامان جماعت مساجد و محلات برگزار می شود و از این طریق معضلات اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم شناسایی و به مسئولان منعکس می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هر روز برای پیشبرد فعالیت‌های ضد دینی خود با طرح و ایده‌های سازمان یافته در مسیر جنگ با هویت دینی و ملی ما گام بر می‌دارند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ادامه داد  اگر شناخت نسبت به خود نباشد، دچار بحران هویتی خواهیم شد و اگر موقعیت و اهداف دشمن را به موقع و درست تشخیص ندهیم نمی‌توانیم کار تاثیر گذاری در مقابل فعالیت داشته باشیم.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با اشاره به تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان در عصر حاضر و اینکه در برابر این تهدیدها چقدر احساس خطر کرده و به میدان آمده ایم، بر ضرورت تغییر رویکردها، شناسایی ظرفیت های جدید و تقویت فعالیت های بسیجی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha