شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسین نژاد

 حوزه / مسئول دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور گفت: احیای موقوفات با تأکید آیت‌الله اعرافی یکی از اقدامات جدی است که إن‌شاءالله به‌زودی نتایج خوب آن، متوجه حوزه‌های علمیه کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سیدمصطفی حسینی نژاد، در جلسه ای با مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه استان قزوین گفت: در کنار تاریخی بودن شهر قزوین، مدارس حوزه علمیه این شهر هم از قدمت بالایی برخوردارند و همچنین علمای برجسته ای در این دیار تربیت شده اند.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت و ولایتمدار قزوین، در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور چشمگیری داشته که نمونه آن شهدای والا مقام و ارزشمندی نظیر شهید رجایی، شهید بابایی و مرحوم ابوترابی را تقدیم این خاک بر آمده از خون شهدا کرده است.

مسئول دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه اظهار کرد: روحانیون سربازان امام زمان(عج) هستند و خدمت رسانی به سربازان حضرت افتخار بسیار بالایی است

 حسینی نژاد عنوان کرد: دفتر موقوفات و منابع پایدار در سال ۹۴ شکل گرفت و احیا و توسعه موقوفات و ایجاد منابع پایدار برای حوزه های علمیه در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام افشار، مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه قزوین هم در این جلسه با ارائه گزارشی، پیشنهاداتی را برای بهره‌مندی مدارس علمیه از منابع پایدار مطرح کرد.

 موقوفات حوزوی احیا می شوند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha