جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کاشان

حوزه / فرماندار ویژه شهرستان کاشان با تاکید بر سرکشی از خانواده های شهدا، گفت: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی کاشان با تقسیم کار باید تا ۲۲ اسفند از خانوادهای معظم شهدا سرکشی کرده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان علی اکبرمرتضایی قهرودی پیش از ظهر امروز دوشنبه  چهارم اسفند در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاشان، با تبریک ولادت جواد الائمه (ع) و قدرانی از  بسیج و حضور پرشور مردم کاشان در مراسم استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام، گفت: مسئولان با عزمی جدی تر از قبل به رفع مشکلات خانواده معظم شهدا بپردازند.

فرماندار کاشان با تاکید بر سرکشی از خانواده های شهدا، ادامه داد: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی کاشان با تقسیم کار باید تا ۲۲ اسفندسالجاری ازخانوادهای معظم شهدای شهرستان سرکشی کرده باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به رفع مشکل اشتغال، درمان، مسکن خانواده معظم شهدا اقدام نمایند، تاکید کرد: نباید خانواده شهیدی در کاشان وجود داشته باشد که مسئولان برای پیگیری و رفع مشکلات این عزیزان تا پایان سالجاری از آنها سرکشی نکرده باشند.

مرتضایی با تاکید برنصب و بازسازی تصاویر شهدای کاشان در شهرها، بخش ها و روستاها، اظهار کرد: شهرستانی که پایتخت کتاب و نهج البلاغه است، زیبنده آن نیست که تصاویر شهدایش در سطح شهرها، بخش ها و روستاها نصب و یا ترمیم نشده باشد.

وی  درپایان با تاکید بر چاپ و تهیه کتاب برای معرفی شهدای کاشان، گفت: فرازی از وصیت نامه، خاطرات و زندگی نامه ۱۸۵۰شهید کاشان در قالب  یک کتاب چاپ و در اختیار عموم قرار داده شود.

شایان ذکر است، کاشان با تقدیم بیش از ۱۸۵۰ شهید، ۳۸۱۲ جانباز، ۱۹۳ آزاده، نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته در چند سال گذشته نیز بیش از ۵۰ شهید را در راه دفاع از حرم ائمه معصومین (ع)  تقدیم اسلام کرده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha