سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 945744
۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
مراسم تجلیل از طلاب و ورحانیون جهادی کرمانشاه در عرصه مبارزه با کرونا

حوزه/ در مراسمی از طلاب و روحانیون جهادی فعال در عرصه مبارزه با کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه، با حضور مدیر کل اجتماعی سازمان اوقاف کشور و جمعی از مسئولین استانی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » حجت الاسلام محمد صالحی امروز در مراسم تجلیل از طلاب و ورحانیون جهادی فعال در عرصه مبارزه با کرونا، در حرم امامزاده ابراهیم(ع) شهر کرمانشاه، اظهار داشت: تلاش گروه های جهادی در حوادث طبیعی و خصوصا ایام شیوع ویروس کرونا، مایه مباهات حوزه های علمیه می باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: داشتن روحیه جهادی و انقلابی، مهمترین خصیصه حوزه انقلابی است که این مهم ریشه در سلوک رفتاری علمای بنام در دوران های گذشته دارد.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد: طلاب و روحانیون، ایثارگرانه در مبارزه با ویروس منحوس وارد میدان شدند و در خدمت رسانی به نیازمندان سنگ تمام گذاشتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: طلاب و روحانیونی جهادی با تبعیت از امر مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) و احساس تکلیف در کنار کادر درمان و خط شکنان سلامت قرار گرفتند.

حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: آنچه که نظام اسلامی را از خطرات و تهدیدها تاکنون حفظ نموده، مدیریت جهادی که سرمایه اصلی آن اعتقاد راسخ و خدمت رسانی به نیازمندان می باشد.

در پایان از ۸۷ طلبه جهادگر برادر و خواهر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسمی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    متأسفانه گروه های جهادی حوزه علمیه کرمانشاه هنوز سر و سامانی ندارند اینه که اکثر دوستان به مراسم دعوت نشده بودند.