جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین شریعتمداری

حوزه / مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: باید برای انتخاب اصلح تلاش کرد و نباید فریب شعارهای اغواگر و خلاف واقع را خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حسین شریعتمداری ظهر امروز در ارتباط تصویری با اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام جواد (علیه السلام)، به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال آینده پرداخت و گفت:  همه مسئولین و  اقشار مختلف مردم وظیفه دارند تا زمینه شرکت باشکوه در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری را فراهم کنند تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین اصلی که همه نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان باید درنظر بگیرند رعایت اخلاق اسلامی و ایرانی است و در سایه آن توجه کامل به قانون فصل الخطاب است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مذهبی است و شایسته نیست که کاندیداها به روش‌های غیراخلاقی و تخریب‌گرایانه علیه هم روی بیاورند، گفت:‌ کاندیداها ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی از اهانت و تخریب یکدیگر بپرهیزند.

وی ادامه داد:  تعهد، تقوا و تخصص و همچنین تقوای سیاسی از شاخصه‌های فرد اصلح است و این فرد باید دارای شجاعت و توانایی عمل کردن با نگاه به درون و امکانات و ظرفیت‌های داخلی بوده و به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال بپردازد و در رفع مشکلات مردم درنگ نکند.

حسین شریعتمداری اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی بر اساس عدالت، انصاف، اخلاق، اسلامیت، محبت و اخوت است.

 مدیر مسئول روزنامه کیهان به انتخابات شوراها هم اشاره و عنوان کرد:  اگر در انتخابات شوراهای اسلامی به خوبی عمل کنیم و افراد لایق و کاردانی را انتخاب و زمام امور را به دست آنها بسپاریم، این اقدام بر عملکرد مدیران در سطح استان و کشور نیز اثر مستقیم خواهد داشت بنابراین باید افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی اظهار کرد: حضور  حداکثری مردم بیش از هر چیز دیگری در انتخابات مهم است، زیرا هر بار که مردم با این اقدام خود حماسه‌ای بزرگ را خلق می‌کنند در حقیقت رأی اعتماد دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دهند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: باید برای انتخاب اصلح تلاش کرد و نباید فریب شعارهای اغواگر و خلاف واقع را خورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجتبی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 7
    باید ملت رو آگاه کرد که به لیبرال غرب زده های ملعون رای ندهند و فریب هوچیگریشون رو نخورن.
    • امیر GB ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      2 0
      حاج آقا فرق زیادی نمی کنه کی رای بیاره، اینها نهایت از فیلتر جنتی رد شدند و قبلا در کشور مسولیت کلان داشتند، در آخرم هیچکاره یا به قول اون بنده خدا تدارکاتچی هستند