جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / دیدار معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان با حجت الاسلام مقیمی معاونت پژوهشی حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین کندری گفت: استفاده از تجارب یکی از مسائلی است که همیشه در مباحث تحقیقی و پژوهشی برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و بهینه سازی به کار می رود؛ همین مسئله را ما در بحث قانون نویسی در مورد اجرای ماده واحده می خواهیم رعایت نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین کندری، امروز در دیدار با معاون پژوهش حوزه علمیه قم گفت: با پیگیری هایی که اتفاق افتاد و احراز ظرفیت علمی حوزه خراسان ماده واحده مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در دی ماه سال جاری به حوزه علمیه خراسان ابلاغ گردید.

وی افزود: به دنبال این هستیم که با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در حوزه پاسخگویی مناسب را از مجرای تولید علم و پژوهش داشته باشیم. استفاده از تجارب یکی از مسائلی است که همیشه در مباحث تحقیقی و پژوهشی برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و بهینه سازی به کار می رود؛ همین مسئله را ما در بحث قانون نویسی در مورد اجرای ماده واحده می خواهیم رعایت نماییم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود: قبلاً نیز مراکز علمی داشته ایم اما با ابلاغ ماده واحده به دنبال آیین نامه نویسی جدید و رسمیت بیشتر برای آن ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین کندری در پایان با اشاره به فعالیت حدود ۱۸۰ مدرسه ذیل حوزه علمیه خراسان، گفت: از این تعداد ۱۲۰ مدرسه علمیه مسئول پژوهش دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha