جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد منچستر کمپین مبارزه با فقر غذایی را آغاز کرد

حوزه/ یک موسسه خیریه اسلامی در منچستر کمپین آنلاین «پخت و پز ارزان و آسان» را آغاز کرده و شیوه‌های تهیه غذا به همراه صرفه‌جویی با دستورالعمل‌های غذایی آسان را از طریق آموزش به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، مسلمانان منچستر کمپینی را برای مبارزه با فقر غذایی آغاز کردند

یک موسسه خیریه مسلمان برای مقابله با فقر غذایی ، دستور العمل‌های آشپزی سالم را از طریق یک کمپین ملی با مردم به اشتراک می‌گذارد. کمپین آنلاین «پخت و پز ارزان و آسان» شیوه‌های تهیه وعده‌های غذایی را همراه با صرفه‌جویی از طریق ارائه دستورالعمل‌های غذایی آسان و به اشتراک گذاشتن آموزش‌های ویدئویی در اختیار مردم قرار می‌دهد.

همراه با دستورالعمل ها ، بسته های مبتدی نیز برای کمک به نیازمندان به بانک‌های غذا اهدا شد. این موسسه خیریه همچنین به ابتکارات دیگری در شمال غرب از جمله تأسیس مرکز تماس و پناهگاهی برای اقامت در مسجد هنگام جاری شدن سیل شدید ایجاد کرد.

محمد احمد، امام جماعت و عضو یک سازمان خیریه اسلامی در این باره به خبرنگاران گفت: با آغاز شیوع بیماری، ما متوجه شده‌ایم که چگونه بسیاری از خانواده‌ها و افراد آسیب پذیر واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته اند.

وی افزود: همچنین کودکانی هستند که به مدرسه نمی‌روند و در این دوره نیز در مضیقه هستند . در نتیجه به عنوان مسلمان ، تلاش برای کمک به نیازمندان یکی از اساسی‌ترین بخش‌های ایمان ماست.

این مقام مسجد همچنین گفت: ما تقریباً سه یا چهار ماه به طور روزانه به افراد آسیب پذیر در سطح شهر غذارسانی می‌کنیم.

احمد خاطرنشان کرد: چنین مشارکت‌هایی باعث غرور نیست، این چیزی است که بخشی از ایمان ماست و ما این کار را داوطلبانه انجام می‌دهیم زیرا این یک قسمت اساسی از ایمان ما است و بسیاری از مسلمانان بدون اینکه به کسی بگویند اینگونه کار می‌کنند. این بزرگترین افتخاری است که ما برای خدمت به شهر منچستر داشته‌ایم و بسیار ضروری بود. اگر همه به این فکر کنند ، این سهم من در جامعه است ،  ما شاهد یک تغییر ملی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha