جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حامد اشتری

حوزه/ نویسنده و پژوهشگر حوزوی بر لزوم تلاش هدفمند و مستمر در جهت شناساندن ظرفیت های عظیم هنر انقلاب اسلامی به نسل جدید تأکید کرد.

حامد اشتری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با وجود تلاش های صورت گرفته در سالیان گذشته، ما هنوز در معرفی ابعاد و ظرفیت های هنر انقلاب اسلامی به جامعه به ویژه نسل جوان به طور کامل موفق نبوده ایم و لذا باید بر تلاش هایمان در این باره بیفزاییم.

وی افزود: در این خصوص آن چه به نظر بنده می رسد ناظر به لزوم تلاش هدفمند و برنامه ریزی شده و بهره گیری از ابزار هنر و رسانه است؛ یعنی این که برای معرفی مؤلفه ها و شاخصه های هنر انقلاب اسلامی نیز باید شیوه ما تأثیرگذار و هنرمندانه باشد و این که از قابلیت های گسترده و جذاب رسانه های نوین در این باره به درستی استفاده کنیم.

این نویسنده و رمان نویس همچنین گفت: فعالیت هنرمندان متعهد و انقلابی، زمینه ساز هدایت جامعه به سمت اهداف متعالی است و لذا اگر این رویکرد توأم با دغدغه مندی، انسجام و اثربخشی لازم باشد، بی شک برکات بسیاری نیز به همراه خواهد داشت

وی خاطرنشان کرد: از سویی یکی از الزامات توفیق در این قبیل فعالیت ها آن است که شرایط، اقتضائات و نیازهای مخاطب از سوی هنرمند و فعال فرهنگی مورد توجه جدی قرار گرفته و بر این اساس بتوانیم با جامعه دیالوگ مناسب برقرار کنیم.

وی بیان داشت: به لطف الهی ما ظرفیت عظیمی چون هنر و ادبیات انقلاب اسلامی را در اختیار داریم و با عنایت به رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری می توانیم در این مسیر، خدمات ماندگاری به جامعه و نظام اسلامی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha