پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه بانوان حوزوی فعال رسانه ای

حوزه/ معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان گفت: گفتار و عملکرد بانوان طلبه در جذب داوطلب برای ثبت نام و فعالیت در مدارس علمیه نقش پررنگی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، خانم مریم شفیعی، معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان از برگزاری جلسه بانوان حوزوی فعال رسانه ای خبر داد و گفت: این جلسه با حضور کارشناسان خواهر صدا و سیما و مدیر حوزه خواهران استان، در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

وی با اشاره به برخی از اهداف تشکیل این جلسه، تصریح کرد: با توجه به آغاز پذیرش مدارس علمیه خواهران، مهم ترین هدف، بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت‌های کارشناسان خواهر حوزوی صدا و سیما  در زمینه تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه خواهران و دعوت از طلاب صالحه است.

شفیعی پس از تشریح وضعیت فعلی حوزه های خواهران استان و ارائه گزارشی مختصر در این خصوص، خواستار همکاری و ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسان استان در امر اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه استان شده و افزود: گفتار و عملکرد  مجموعه حوزوی استان از جمله اساتید، کادر مدارس و مبلغان و فعالان حوزوی در جذب داوطلب و ادامه تحصیل تاثیر بسزایی دارد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با مدد الهی و تلاش و همکاری بانوان طلبه، شاهد حضور و استقبال طلاب شایسته و صالحه برای پذیرش امسال باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha