جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گلزار شهدای قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدا راه دفاع از ارزشها و ولایت فقیه را به همگان نشان دادند تا در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز، در مراسم عطر افشانی گلزار شهدای قزوین که به مناسبت سالروز ایام عملیات خیبر، با حضور رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد، گفت: شهدا حق بزرگی به گردن همه افراد جامعه دارند و ما باید میراث داران خوبی برای  این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: شهدا به تبعیت از اهل بیت (ع) خط مبارزه با ظلم را دنبال کردند و این نشان عزت و سربلندی برای ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: شهدا راه دفاع از ارزشها و ولایت فقیه را به همگان نشان دادند تا در این مسیر حرکت کنند.

وی ادامه داد: صبر و مقاومت خانواده شهدا ضامن اقتدار و عزت میهن اسلامی در مقابل دشمنان است و باید روحیه فداکاری و ایمان روز به‌ روز در جامعه و بین نسل جوان تقویت شود.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: امروز استکبار جهانی به رهبری آمریکا از هیچ تلاشی برای متوقف کردن حرکت روبه جلوی ملت ایران فروگذار نمی کند، اما همانند دوران سراسر حماسه دفاع مقدس این ملت ایران است که سربلند و پیروز خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدا با شهامت  و رشادت توانستند برگ زرینی را بر تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حک کنند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha