پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری - دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس گفت: رنجی که مردم در این دوران کشیده اند از عدم صدق الحدیث و عدم امانت داری بود، غالب مدیران همین که به منصب نشسته اند با صداقت عمل نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، شامگاه سه شنبه در دیدار اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس، با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، در خصوص وضعیت کنونی جامعه اظهار کرد: امام صادق(ع) به یکی از شاگردان خود فرمود آن چیزی که امام امیرالمؤمنین را علی(ع) کرد دو ویژگی بود و آن دو ویژگی صدق الحدیث و اداء الامانه بود.

وی خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: رنجی که مردم در این دوران کشیده اند از عدم صدق الحدیث و عدم امانت داری بود، غالب مدیران همین که به منصب نشسته اند با صداقت عمل نکرده اند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر اینکه مردم از رئیس جمهور، گفتن حقیقت را می خواهند عنوان کرد: وضعیت کشور ما امروز به این گونه است که عده ای رفاه طلب، افسار کشور را به دست گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای به امانت مسئولیت به عنوان طعمه نگاه می کنند، حق این مردم و مملکت این نیست، افرادی در شهر و کشور وجود دارند که در ماه نیم کیلو گوشت ندارند، این کار را مسئولان رفاه زده برای مردم درست کرده اند و با سیاست های غلط خود این کار را درست کرده اند.

وی در ادامه گفت : اگر امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام معظم رهبری در دلها نفوذ کردند چون در گفتار و کردار صادق بودند به گونه ای که حتی کسانیکه به غرب پناه برده اند میگویند حتی یک نقطه خاکستری در زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده نمی شود

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) افزود: در روزی که ۳۹ کشور پشت کشور عراق بودند همین مردم و محرومین جنگیدند و کمک کردند، آیا وضعیت کنونی حق مردم است، معضل کشور ما این است که برخی از مسئولان کلیدی دروغ می گویند و با نگاه طعمه ای به مسئولیت نگاه می کنند.

وی گفت: انتظار ما از افرادی که می خواهند کاندیدای ریاست جمهوری شوند این است که به دو ویژگی امانتداری و صداقت عامل باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha