جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه هفتگی تفسیر قرآن

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان بندگان صالح خدا را وارثان زمین عنوان کرد و گفت: اگر مسئولان جامعه ای برای رضای خدا کار کنند هیچ اتفاق بدی نمی افتد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، در جلسه تفسیر آیه ۲۷ سوره حدید قرآن اظهار کرد: خدای متعال وعده داده که آینده جهان و بشریت در اختیار مومنان راستین قرار خواهد گرفت.

وی، بندگان صالح خدا را وارثان زمین عنوان کرد و افزود: همه کارگزاران در جامعه صالحان برای رضای خدا کار می کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر مسئولان جامعه ای برای رضای خدا کار کنند هیچ اتفاق بدی نمی افتد، تصریح کرد: در اختیار قرار گرفتن زمین توسط صالحان پیامی برای خداپرستان مومن است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، غرب کاپیتالیسم و شرق سوسیالیسم را دو لبه قیچی برای نابودی و ویرانگری ملت های قدرتمند خواند و بیان کرد: یکی از رخدادهای بسیار بزرگ و نادری که در تاریخ ایران اتفاق افتاده، وقوع انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی و حمایت یکی از فرزندان پیامبر(ص) حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را فرو ریخت، اظهار کرد: امروز قدرت های بزرگ جهانی از نظام جمهوری اسلامی ایران حساب می برند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دشمن در جلوگیری از گسترش اسلام اشاره کرد و گفت: امروز اسلام با قدرت در حال گسترش است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی تصریح کرد: اکنون یک موضع گیری مقام معظم رهبری معادلات جهانی را تغییر می دهد و این نشان دهنده قدرت اسلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha