شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه شهید فخری زاده جهاد علمی را به ما نشان داد، گفت: شهید فخری زاده به ما نشان داد که اگر جبهه جنگ سخت نیست جبهه جهاد علمی وجود دارد، و باید به جبهه جهاد علمی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید غلامعلی عبداللهی در شهر چغادک اظهار داشت: شهدای عزیز ما در دوره جوانی و نوجوانی سلاح به دست گرفتند و جانشان را در کف دست گذاشتند و به جبهه ها رفتند و به دفاع مقدس پرداختند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شهدا با اینکه می دانستند ممکن است کشته شوند اما نگاه آنها الهی و به فکر شهادت بودند. اگر جهاد این عزیزان نبود امروز از انقلاب ما چیزی نمی ماند. خداوند در هر برهه ای افرادی را قرار می دهد که به دفاع از دین او می پردازند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه تصاویر شهدا زینت بخش شهر است گفت: تصویر، نام و کلام شهدا باید در شهر ما به وفور باشد اما متاسفانه به جهت انجام فعالیت های عمرانی در سطح شهر مدتی هست تصاویر شهدا را در سطح شهر نداریم که لازم است هرچه سریعتر قسمتی که برای نصب تصاویر شهدا مد نظر است آماده شود.

حجت الاسلام خدری گفت: نصب تصاویر شهدا بسیار مهم است و روز ذهن افراد تاثیر می گذارد. در برخی از کشورها معماری های دانشگاه های قدیمی را دست نمی زنند و حتی آجرهای قدیمی را هم نگه می دارند چون برایشان این هویت مهم است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه شهید فخری زاده جهاد علمی را به ما نشان داد گفت: شهید فخری زاده به ما نشان داد که اگر جبهه جنگ سخت نیست جبهه جهاد علمی وجود دارد، و باید به جبهه جهاد علمی پرداخت.

وی با اشاره به زندگانی امام جواد(ع) گفت:  این امام در زمان خود نمی توانست شمشیر را بردارد چون شرایط آن زمان اقتضا نمی کرد بنابراین به مبارزه تبیینی و آگاهی بخشی جامعه پرداخت.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: فضای مجازی پر از شبهات و مطالب علیه جمهوری اسلامی است و جوانان می توانند در این عرصه مقاومت وارد شوند و با این هجمه تبلیغات مقابله و مبارزه تبیینی کنند و از اعتقادات و معارف دینی در فضای مجازی دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha