جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امدادگران حوزوی در خط مقدم نبرد با کرونا

حوزه/ رییس ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان گفت: استان خوزستان به منطقه بحرانی تبدیل شده و وضعیت به‌گونه‌ای است که اگر در طیف رنگ‌بندی، رنگ سیاه نیز وجود داشت‌ می‌توانستیم بگوییم اهواز به مرز وضعیت سیاه رسیده است.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، رییس ستاد مدیریت بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه استان خوزستان به منطقه بحرانی تبدیل شده، اظهارداشت: شرایط فعلی کرونا به‌گونه‌ای است که دبیر شورای سلامت اهواز می‌گوید اگر در طیف رنگ‌بندی، رنگ سیاه نیز وجود داشت‌ می‌توانستیم بگوییم اهواز به مرز وضعیت سیاه رسیده است.

وی افزود: اکنون پس از گذشت بیش از دو هفته از ورود به پیک سوم، مسئولان اعلام کرده‌اند که این هفته ۷۴ درصد موارد بیماری بیشتر از هفته قبل شده، ۴۵ درصد فوت بالا رفته و ۹۰ درصد تعداد بیماران نیز افزایش پیدا کرده است.

رییس ستاد مدیریت بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی خوزستان، با تقدیر از مسئولین اهواز به جهت اعمال خاموشی‌های گسترده در بازارچه‌های محلی، تصریح کرد: در زمانی که دولت با اعمال تعطیلی سراسری در خوزستان موافقت نکرده، حرکت مسئولین در قطع برق مناطق پرخطر اهواز حرکت خوبی است.

حجت‌الاسلام پشم فروش، با تأکید بر اینکه خوزستان در شرایط جنگی است، گفت: خطر کرونا بیخ گوش هر شهروند خوزستانی است و لازم است که برخی حرکت‌های نمادین از جمله پخش آژیر خطر در سطح مناطق اهواز به طور مستمر اجرا شود.

وی در پایان اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از ده‌ها گروه جهادی متشکل از طلاب و روحانیون اهوازی در کلیه بیمارستان‌های کرونایی اهواز مشغول خدمت‌رسانی بوده و به همگی آن‌ها خدا قوت میگوییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha