جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پوستر دوره

حوزه/دوره عمومی آشنایی با معارف مهدویت ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان رضوی به‌صورت حضوری اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ سید جعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، درباره برگزاری دوره عمومی معارف مهدویت ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: این دوره آموزشی باهدف تبیین، گسترش و نشر فرهنگ ناب مهدویت برگرفته از قرآن و روایات، بسط و گسترش اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در راستای تمدن نوین اسلامی، زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این دوره، تربیت نخبگان حوزوی در امر تبلیغ و انتقال معارف مهدویت خصوصاً در بین نسل نو و پاسخ به سؤالات و شبهات و جلوگیری از اهداف شوم دشمنان اسلام ناب و مهدویت ناب در به انحراف کشیدن معارف مهدویت و مقابله با فرقه‌ها و مدعیان دروغین و معرفی مهدویت ناب به جامعه ازجمله این اهداف است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خراسان رضوی، درباره موضوعات مطرح در این طرح آموزشی اظهار کرد: ضرورت طرح مباحث مهدویت، مهدویت در قرآن و احادیث، علائم و شرایط ظهور، منجی در ادیان، مهدویت در قرآن و احادیث، آسیب‌شناسی مهدویت و شبهه شناسی مهدویت و... ازجمله سرفصل‌های مطرح در این دوره بیان کرد.

وی بابیان اینکه در این دوره فقط حوزویان حوزه علمیه خراسان رضوی در مشهد می‌توانند شرکت کنند، افزود: در مدرسه علمیه مبارکه امام صادق (ع) ویژه برادران و مدرسه علمیه رضویه ویژه خواهران آموزش عمومی معارف مهدویت برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در دوره عمومی آَشنایی با معارف مهدویت ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان، می‌توانند با مراجعه به پرتال طلبگی، قسمت تبلیغ، صفحه ثبت‌نام‌ها در این دوره ثبت‌نام کنند، همچنین شروع دوره ۹ اسفندماه سال جاری خواهد بود.

یادآور می‌شود دوره عمومی آشنایی با معارف مهدویت با همکاری حوزه علمیه خراسان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha