پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، بر لزوم ایجاد اشتغال برای خودکفایی نیازمندان در جامعه تأکید کرد و گفت: خودکفایی مددجویان آبرومند کاری اساسی و ریشه ای برای بی نیاز کردن آنها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام‌جمعه تبریز، امروز در مراسم خودکفایی ۵ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه انسان، امانت‌دار اموال الهی بر روی زمین است، گفت: از نگاه قرآن انسان مالک حقیقی چیزی نیست، بلکه نماینده مالک حقیقی است و باید با فرمان الهی در مال خود تصّرف داشته باشد.  

امام‌جمعه تبریز اضافه کرد: اموال از آن خداست و آنها را نزد آفریدگان خود به امانت گذاشته از این رو باید این امانت های الهی در راه خدا انفاق شود.  

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، با اشاره به ۵ خصوصیت خاص مومنان راستین ادامه داد: بیم ناکی از عظمت خداوند به هنگام یاد او، ارتقا سطح ایمان، توکل برخدا، اقامه نماز و انفاق آنچه روزی شده است ازخصوصیت های مومنان است.  

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در پایان بر لزوم ایجاد اشتغال برای خودکفایی نیازمندان در جامعه تأکید کرد و با بیان اینکه اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اشتغال زایی، اثرگذار بوده، گفت: طرح خودکفایی مددجویان بسیار مهم است که باید برای حمایت از نیازمندان تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha