سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محمد حسن آصفری

حوزه/ نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: انتظار و مطالبه مقام معظم رهبری از قوای سه گانه این است که طوری عمل کنند که در عرصه بین المللی، صدای واحدی از حاکمیت کشور شنیده شود.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اختلافات اخیر بین دولت و مجلس ابراز داشت: تشدید اختلافات و چنددستگی در مسایل فی مابین قوای سه گانه به خصوص دولت و مجلس باعث می شود که دود این اختلافات به چشم مردم برود و این مساله به شدت مذموم است.

وی افزود: از سوی دیگر ما به خصوص در عرصه مسایل بین المللی باید صدای واحدی داشته باشیم تا به این وسیله قدرت دیپلماسی و چانه زنی ما تضعیف نشود.

این نماینده مجلس با تأکید بر لزوم تقویت وحدت میان مسئولان کشور در عین توجه به انتقادات و گلایه ها و تلاش برای رفع مسایل اختلافی گفت: اگر هر کسی به وظیفه خود به درستی عمل کند، اختلاف نظرها باعث بروز مشکلات جدی نمی شود. آن چه مهم است این که در فضای همدلانه و با تبعیت از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، زمینه ای فراهم کنیم که مشکلات کشور و مردم رفع شود و دنیا صدای واحد و یکپارچه حاکمیتی از ایران بشنود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha