جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاشان

حوزه / فرماندار ویژه کاشان گفت: با شروع موج جدید بیماری در کشور باید رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان علی اکبر مرتضایی قهرودی، شامگاه پنجشنبه در نشست مجازی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان اصفهان، اظهار داشت: با احتمال درگیری کاشان در ایجاد موج جدید ویروس کرونا، بازدید ها و بازرسی ها در سطح شهرستان را  افزایش داده و میزان آمادگی ادارات را افزایش داده ایم.

وی در ادامه افزود: مطب پزشکان در کاشان که یکی از مکان های پرخطر در گردش ویروس است که با وجود ازدحام جمعیت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان ها، در یک ماه گذشته از ۱۷۰ مطب بازدید شده که این بازدید ها به صورت دوره ای افزایش پیدا می کند و در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک برخورد می شود.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا، تصریح کرد: برخی از جایگاه های سوخت، بازارهای روز و  میوه و تره بار و برخی از مراکز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار دریافت کرده و حتی پلمپ شده است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان درپایان بیان داشت: نگرانی ها از مسافرت ها و در پیش رو بودن تعطیلات نوروز وجود دارد، در صورتی که محدودیت های تردد در ورود به کاشان از سوی ستاد کرونا اعمال نشود، شاهد بروز پیک جدیدی از این بیماری در کاشان خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha