جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب مبلغ امر پذیرش مدارس علمیه خواهران باشند

معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران کنگان در جلسه بررسی راه های پذیرش طلاب گفت: در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۰، مبلغین حضور فعالانه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ی بررسی و تبادل نظر در خصوص آغاز پذیرش مدرسه علمیه خواهران کنگان در سال تحصیلی ۱۴۰۱‐۱۴۰۰، با حضور معاون آموزش، پژوهش، فرهنگی و مشاوره مدرسه علمیه خواهران شهرستان کنگان برگزار شد .

در این جلسه سمیه بحرینی معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) کنگان با اشاره به اهمیت شایسته گزینی در مدارس علمیه خواهران، گفت: برای ایفای نقش ورودی های حوزه علمیه نیاز است داوطلبانی که دارای خانواده های متدین و شایسته هستند، جذب کنیم.

بحرینی با توجه به اهمیت و ضرورت تبلیغ فراخوان جذب و گزینش مدرسه گفت: هر طلبه در برنامه های تبلیغی و جذب داوطلب لازم است به معرفی طلاب موفق در عرصه  های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی مدرسه بپردازد و در این امر طلاب شاغل می توانند بیشتر نقش آفرین باشند، در واقع هر طلبه باید یک داوطلب جذب نماید.

در پایان این جلسه، حاضران شیوه های گوناگون پذیرش از جمله ساخت کلیپ، ارسال پیامک و... مورد اهمیت قرار داده و بر لزوم هم‌افزایی و همفکری در راستای استفاده از شیوه‌های  جذب تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha