پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آيت الله سيد ابوالحسن مهدوی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، خانواده را زیرساخت واقعی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، در جمع کارکنان یگان ویژه استان اصفهان اظهار کرد: دشمن همواره در صدد است که جامعه را دو قطبی یا چند قطبی کند و برای اجرای این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی زیرساخت واقعی جامعه اسلامی را خانواده دانست و افزود: دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده را هدف قرار داده و این یک بیماری است که دشمن تزریق می کند و مصونیت در مقابل این بیماری، بصیرت و دشمن شناسی می طلبد.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، در ادامه با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی از قبیل استفاده نادرست از فضای مجازی تصریح کرد: با توجه به تبلیغات مخرب دشمنان و اهداف شوم آن ها در تغییر افکار و عقاید جوانان، والدین باید بدانند که با وارد کردن این پدیده به محیط گرم خانه و استفاده نادرست از آن زمینه بروز مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در خانواده خود فراهم می کنند.

آیت الله مهدوی با اشاره به رویکرد اجتماعی یگان ویژه، بیان کرد: یگان ویژه در کنار مردم و همراه مردم است و می کوشد در اجرای ماموریت های خود با جلب مشارکت و حمایت مردم از توان بالقوه آن ها نهایت استفاده را ببرد، چرا که بدون همراهی و همدلی مردم نمی توان در ماموریت ها موفق عمل کرد و بدون شک مردم پشتیبان خوبی برای نظام و نیروهای مسلح محسوب می شوند.

وی در پایان پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی علیرغم فواید بسیاری که دارد، گاهی می تواند به معضل تبدیل شود لذا خانواده ها باید ضمن هوشیاری و آگاهی بخشی، از فرزندان خود مراقبت لازم را داشته باشند چرا که آسیب های اجتماعی در فضای مجازی، می تواند زمینه ساز فساد و انحرافات اخلاقی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha