جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه احداث موزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه اصل فکر فرهنگی و انجام پروژه‌های فرهنگی در کنار پروزه‌های عمرانی است، افزود: برای احیای هویت شهر و معرفی آن لازم است موزه شهید عاشوری و موزه مردم شناسی چغادک در این شهر احداث شود، همچنین برای معرفی تاریخ و فرهنگ چغادک کتابی در دست تدوین است که مراحل نهایی خود را طی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی احداث موزه شهید ابوتراب عاشوری اظهار داشت: با همت مسئولان شهر چغادک بسیاری از طرح های فرهنگی اجرا شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه اصل فکر فرهنگی و انجام پروژه های فرهنگی در کنار پروزه های عمرانی است، افزود: برای احیای هویت شهر و معرفی آن لازم است موزه شهید عاشوری و موزه مردم شناسی چغادک در این شهر احداث شود، همچنین برای معرفی تاریخ و فرهنگ چغادک کتابی در دست تدوین است که مراحل نهایی خود را طی می کند.

امام جمعه چغادک افزود: این کتاب فرهنگ، تاریخ و نقش چغادک در مبارزه با استعمار را احیا می کند و برای بررسی آن تا کنون چندین جلسه برگزار شده است.

حجت الاسلام خدری گفت: با همت مسئولان شهر چندین پروژه در دست کار است هرچند که با توجه به شرایط بد بودجه ای انجام این پروژه ها سخت است اما جای دارد از مسئولان به جهت تلاشی که می کنند تقدیر شود.

وی ابراز داشت: احداث موزه در پیشانی شهر می تواند تاثیر بسیاری در چهره شهر داشته و نیز مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام یوسف جمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم شهر چغادک افرادی متدین و معتقد هستند گفت: لازم است جوانان شهر با علما و بزرگان که سرمایه های ما هستند آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حجت الاسلام والمسلمین شهید ابوتراب عاشوری علمدار انقلاب در استان بوشهر است و می طلبد موزه ای در خور شان نام این شهید در چغادک احداث شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha