جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر و اعضای دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ میرهدایتی گفت: سامانه بانک ایده و طرح پورتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه با کمترین هزینه طراحی و ایجاد شده و به گونه ای است که به زودی تمام اقشار به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، میرهدایتی مجری طرح بانک ایده و طرح های پورتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه، در مراسم  رونمایی از این سامانه که با حضور مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: بعد از مطرح شدن فوریت ایجاد بانک طرح و ایده حوزه های علمیه تلاش کردیم سامانه ای را با این هدف ایجاد کنیم.

وی افزود: این سامانه با کمترین هزینه طراحی و ایجاد شده و به گونه ای است که به زودی تمام اقشار به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

میرهدایتی خاطرنشان کرد: هر کاربر می تواند با وارد شدن به سامانه از دو طریق ایده و طرح خود را ثبت نماید؛ طرح در داخل سامانه ثبت می شود و پس از آن گروهی اندیشه ورز به بررسی و ارتقای طرح می پردازند تا بتواند به جایگاهی برسد که مورد تصویب مسئولین حوزه واقع شود.

مجری طرح بانک ایده و طرح های پورتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه گفت: به دنبال این هستیم که نرم افزاری برای دسترسی مدیران حوزه به بانک ایده ها طراحی کنیم تا بتوانند به صورت آنی به این ایده ها دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha