پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردو مشهد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان از برگزاری اردوی ۵ روزه علمی، فرهنگی و زیارتی مدیران و معاونان مدارس علمیه استان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازهرمزگان، حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، در حاشیه اردو علمی، فرهنگی و زیارتی مدیران و معاونان مدارس  علمیه استان در مشهد، گفت: مدیران و معاونان مدارس همواره نیازمند تبادل تجربیات و فراگیری روش های علمی به روز هستند که پاسخگویی به این نیاز در اردو های علمی فرهنگی صورت خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: اردو های علمی و فرهنگی که آمیخته‌ با معنویت است، پاسخگوی بسیاری از نیازهای مدیران و معاونان مدارس علمیه در انجام رسالت تربیت طلاب است.

وی ادامه داد: همواره کارکنان و طلاب نیازمند اردوهای علمی فرهنگی هستند و به جهت گرمای استان هرمزگان در فصل تابستان، در حال برنامه ریزی اردوهای‌ علمی فرهنگی تابستانی برای طلاب و کارکنان در شهر مشهد هستیم.

برپایه این گزارش، اردوی علمی، فرهنگی و زیارتی مدیران و معاونان مدارس علمیه استان هرمزگان به مدت ۵ روز در شهر مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha