چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
خانواده شهید حججی

حوزه/ جمعی از دختران دانش آموز یزدی با هدف آشنایی با شخصیت شهید حجی به عنوان مدافع حرم زینب سلام الله علیها به صورت مجازی با والدین این شهید معظم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، جمعی از دانش آموزان یزدی در مدرسه «ادبستان بهشت» وابسته به هیئت انصار ولایت دارالعباده به مناسبت وفات حضرت زینب سلام الله علیها، با والدین شهید مدافع حرم محسن حججی  به صورت مجازی دیدار و گفتگو کردند.

در این محفل مجازی دانش آموزان، لحظاتی میزبان دو مهمان ویژه یعنی پدر و مادر شهید مدافع حرم، بودند و بچه‌های بهشتی از کلام این پدر و مادر عزیز بهره‌مند شدند که مهم ترین توصیه والدین شهید، حفظ حجاب و پیروی از امام خامنه ای حفظه الله بود برای اینکه بتوانند رهروی واقعی شهید باشند.
 
 پدر شهید محسن حججی نیز از کودکان ادبستان بهشت خواست از شهید حججی الگو بگیرند و راه او را ادامه دهند، زیرا شهید حججی هم در طول زندگی خود شهید احمد کاظمی را به عنوان دوست و الگو انتخاب کرده بود و همه زندگی‌اش را با این شهید معظم زندگی کرد.
 
 در بخش دیگری از این برنامه مجازی، بچه‌ها به تماشای مستندی نشستند که معاون مدرسه با سفر به نجف‌آباد تهیه کرده بود و در این مستند دختران دانش آموز با شخصیت حضرت زینب(س) و مدافعان حرم حضرت و نقش آنها در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم(س) آشنا شدند.
 
 دختران دانش آموز یزدی در این مستند به صورت مجازی در گلزار شهدای نجف‌آباد و آرامگاه  شهید حججی حاضر شدند و  بچه‌ها از زبان معلمشان با ویژگی‌های شهید حججی از جمله احترام به پدر و مادر، انجام کار فقط برای خدا و اخلاص شهید آشنا شدند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha