شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تشکیل کارگروه تبلیغ هوشمند جهت پذیرش در سال تحصیلی ۱۴٠۱_۱۴٠٠

مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان از تشکیل کار گروه تبلیغ هوشمند پذیرش سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، نخستین جلسه کارگروه پذیرش سال تحصیلی۱۴٠۱_۱۴٠٠ با محوریت راهبرد تبلیغ هوشمند، روز شنبه با حضور مدیر، معاونین و دبیر کانون دانش آموختگان در سالن اجلاس مدرسه برگزار شد.

بگم کیان قاید، مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان با اشاره به جهش پذیرش سال قبل که متاثر از اجرای طرح تبلیغی هوشمند بود، گفت: ما امسال از ابتدا طرح ملی هوشمند پذیرش حوزه های علمیه که با تاکید بر تبلیغ به شیوه چهره به چهره در راستای جذب داوطلبین با استعداد و نخبه، توسط مدیریت استان بوشهر به مدارس ارائه شد در راستا و اولویت کار خود قرار می دهیم.

کیان قاید در ادامه افزود: جهت کارایی و مدیریت بهتر این طرح، در اولین جلسه چارت سازمانی و کارگروه تولید محتوای طرح تبلیغ هوشمند مشخص شد.

وی در ادامه با بیان اقدامات اولیه و شیوه های تبلیغ برای اعضاء، مطرح  کرد: برای تداوم طرح از اعضاء درخواست می شود گزارش کار خود را به صورت هفتگی ارائه دهید. 

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان با توجه به اهمیت و ضرورت مشارکت طلاب در امر پذیرش،  اظهار کرد: برای رشد کیفیت فعالیت­ ها طی جلساتی که به صورت مجازی با طلاب برگزار شد پیشنهادات سازنده مبلغان در زمان مناسب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تشکیل کارگروه تبلیغ هوشمند پذیرش سال تحصیلی ۱۴٠۱_۱۴٠٠

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha