جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار کارکنان مدرسه فاطمه الزهرا (س) کنگان با خانواده شهیده بانو پرکوهی

حوزه/ پیکر شهیده بانو پور کوهی به علت مخالفت آمریکایی هایی مستقر در عراق شبانه توسط سفارت ایران در عراق و در قطعه ۲۲ قبرستان محدثیه دفن شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت شهادت حضرت زینب (س)، معاون فرهنگی مدرسه فاطمه الزهرا (س)، فرمانده بسیج طلاب کوثر و جمعی از طلاب مدرسه کنگان با خانواده شهیده بانو پرکوهی دیدار کرده و در این جلسه پسر بزرگوار آن شهیده، احمد محمدی به بیان خاطرات مادرش پرداخت. 

محمدی در آغاز با اشاره به نحوه شهادت شهیده بانو پرکوهی گفت: مادرم در سفر زیارتی کربلا معلی هنگامی که از زیارتگاه طفلان مسلم بیرون آمد، به سمت مسجد کوفه حرکت کرد و در پشت سر عباس کراماتی روحانی کاروان و آقای شعرانی، همسفر کربلایی شان در حرکت بودند.

 ناگهان تیراندازی به سمت جمعیت شروع شد و جمعیت پراکنده شدند، هر کس به سویی گریخت و برخی هم روی زمین خوابیدند. مادرم هم نقش بر زمین شد. وقتی تیراندازی تمام شد آقای شعرانی می بیند، مادرم روی زمین افتاده است، گمان می کند که از ترس غش کرده، او را روی دوش خود گذارده به درمانگاه می برد. در راه، صدای   او شنیده می شد. به دکتر که نشانش می دهد می گوید: به نظرم از ترس، این طوری شده، دکتر می گوید: دو تا تیر خورده؛ یکی به پهلویش و دیگری به گردنش، او تمام کرده است. آقای شعرانی خیلی تعجب می کند. همه چیز در عرض چند دقیقه تمام شد.

پیکر شهیده بانو پور کوهی به علت مخالفت آمریکایی های مستقر در عراق شبانه توسط سفارت ایران در عراق و در قطعه ۲۲ قبرستان محدثیه دفن شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha