پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وحدانی فر

حوزه/ امام جمعه دهدشت با انتقاد از سیاه نمایی‌ها درباره دیشموک، انعکاس برخی موضوعات را باعث خدشه‌دار شدن آبرو و حیثیت مردم این منطقه دانست و گفت: برخی موبایل به دستان با آب و تاب به یک سوژه می‌پردازند و نمی‌دانند با فرهنگ و آبروی مردم بازی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست شورای اداری دیشموک با اشاره به مطالبات چندین ساله مردم این بخش اظهار داشت: رنج دیشموک تاریخی است و قصه مشکلات دیشموک مثنوی هفتاد من است و جلسات و وعده و وعیدها را اگر به نگارش در بیاورند کتاب می‌شود.

امام جمعه دهدشت گفت: مسئولان وعده‌هایی که توان اجرای آن را ندارند به مردم ندهند، زیرا خروجی این قول‌های عملی نشده زبان اعتراض مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئول باید با سعه صدر پاسخگوی مردم باشد، اضافه کرد: اگر کسی برای جاده، برای مشکل آب آشامیدنی مردم و ... ناله می‌کند از سوز دل است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: انجام بعضی کارها پول نمی‌خواهد، بلکه با هنر مدیریت قابل حل است؛ بسیاری از دستگاه‌ها امکاناتی دارند که اگر هم افزایی کنند مشکل یک روستا برطرف می‌شود.

امام جمعه دهدشت، امیدآفرینی را لازمه جامعه دانست و افزود: هم مردم و هم مسئولان عادت کرده‌اند فقط نقطه‌های تاریک را می‌بینند، این خوب نیست. خدمات را هم بگوییم، البته خط کش هم نکشید خدمات آقای فلان، بلکه خدمات نظام اسلامی است.

وی با انتقاد از سیاه نمایی‌ها درباره دیشموک، انعکاس برخی موضوعات را باعث خدشه‌دار شدن آبرو و حیثیت مردم این منطقه دانست و گفت: برخی موبایل به دستان با آب و تاب به یک سوژه می‌پردازند و نمی‌دانند با فرهنگ و آبروی مردم بازی می‌کنند.  از فرماندار خواهش دارم به عنوان رئیس شورای تأمین به این مسئله ورود کند و اجازه ندهد هر کسی برای دیده شدن به خود اجازه دهد با فرهنگ یک قوم بازی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: کسی از فلان دانشگاه آمده اینجا کلیپی پر کرده که مدرکش را بگیرد و توجه ندارد که با فرهنگ یک قوم با اصالت بازی می‌کند.

وحدانی‌فر استفاده از ظرفیت‌ها را باعث توسعه دانست و گفت: امروز بنیاد علوی در دیشموک یک ظرفیت است و باید مدیران کل همکاری کنند و نهایت استفاده برده شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha