شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه مشترک مدیریت حوزه کرمانشاه با معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد،گفت: تقویت دانشی و مهارتی طلاب، توسعه فعالیت های تبلیغی و میدانی، حمایت از گروه های جهادی و خودجوش کرمانشاه از اولویت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اهداف سفر به کرمانشاه، بیان کرد: این سفر در راستای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه های فرهنگی مستقر در استان اعم از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه برادران و خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم انجام شد.

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی  افزود: طی جلسه ای که در قم حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، با نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  داشتیم و پیرو جلسه نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله علما، در جلسات مختلف به نتایج خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: جلساتی که با دستگاه های فرهنگی و حوزه علمیه برگزار شد و برنامه ریزی بهتر برای تعمیق باورهای دینی مردم عزیز کرمانشاه، خصوصا نسل جوان را در پی داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: توسعه فعالیت های قرآنی، اُنس هر چه بیشتر با مفاهیم دینی و اخلاقی از جمله اولویت های ما در استان کرمانشاه خواهد بود.    

وی در پایان گفت: دیدار و جلسه با نماینده ولی فقیه در استان با رهنمودهای مفید و راهگشا، مدیریت حوزه علمیه و مسئولین دستگاه های فرهنگی، آینده ای روشن را نشان می دهد که برای رسیدن به افق های مورد نظر نیاز به همت و تلاش هرچه بیشتر دارد.

تقویت دانشی و مهارتی طلاب کرمانشاه از اولویت های ماست

تقویت دانشی و مهارتی طلاب کرمانشاه از اولویت های ماست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha