پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و دستگیری از محرومان در دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) اجر فراوانی دارد، گفت: زکات، خمس، صدقه، انفاق، قرض الحسنه و ایثار از توصیه های مهم دین اسلام است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در مراسم اکرام ایتام که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: دستگیری از محرومان و نیازمندان اجری عظیم دارد و همه باید در خدمت رسانی به نیازمندان قدم برداریم. 

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و دستگیری از محرومان در دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) اجر فراوانی دارد، افزود: زکات، خمس، صدقه، انفاق، قرض الحسنه  و ایثار از توصیه های مهم دین اسلام است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد. 

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: همان گونه که ایمان آوردن به دین مبین اسلام دارای اهمیت فروان است انفاق در راه خدا نیز اهمیت دارد، چرا که هر آنچه در آسمان ها و زمین وجود دارد متعلق به خداوند است و در دست ما امانت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن و شیوع ویروس منحوس کرونا، خاطر نشان کرد: در این ایام خیران نیک اندیش و موسسات حمایتی از جمله آبشار عاطفه ها اقدامات ارزشمندی در راستای خدمت رسانی به مردم و مشاغل آسیب دیده از کرونا داشته و دارند. 

وی در پایان یادآور شد: جهاد مالی و جهاد جانی همراه یکدیگر هستند و هر جا احساس نیاز شود باید به انجام جهاد توجه ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha