سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 946868
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
ازدواج مارگون

در راستای ترویج ازدواج آسان بیست و ششمین جشن ازدواج به سبک اسلامی در مصلای مارگون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، بیست و ششمین ازدواج به سبک زندگی اسلامی، شب گذشته در مصلای امام رضا علیه السلام مارگون از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.

حجت الاسلام رحم الله خواجه‌پور در حاشیه برگزاری این جشن گفت: الحمدلله تاکنون موفق شدیم ۲۶ ازدواج به سبک زندگی اسلامی را با همت ریش‌سفیدان و خانواده‌های زوج و زوجه در جوار شهدای گمنام و مصلای امام رضا علیه السلام با کمترین هزینه برگزار کنیم ‌.

امام جمعه مارگون اظهار کرد: ازدواج یک امر الهی است و جوانان ما می توانند با کمترین هزینه و با ذکر و یاد خدا و اهل بیت علیهم‌السلام ازدواج کنند و زندگیشان را تشکیل دهند.

برگزاری ۲۶ ازدواج در مصلای مارگون

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون افزود: مدیریت برگزاری جشن ازدواج به سبک زندگی اسلامی به عهده‌ ستاد نماز جمعه و تمام امکانات و تزئینات در مصلا به عهده  دفتر امام جمعه و توسط ستاد نمازجمعه انجام می گیرد.

وی همچنین گفت: خوشبختانه چندین ازدواج به سبک زندگی اسلامی در نوبت داریم که با دستورالعمل های بهداشتی دریک فرصت مناسب برگزار می گردد.

امام جمعه شهرستان مارگون در پایان از مردم فهیم و با فرهنگ و ولایتمدار شهرستان مارگون به جهت حضور باشکوه و همکاری های خوبشان در ترویج ازدواج آسان و فرهنگ های صحیح، تقدیر و تشکر کرد.

برگزاری ۲۶ ازدواج در مصلای مارگون

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha