پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی و از رهبران جنبش انصار الله

حوزه/ محمد البخیتی با تأکید بر اینکه حملات موشکی، عمق عربستان را هدف قرار داد، هشدار داد: اگر عربستان سعودی به محاصره یمن پایان ندهد، این عملیات ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با تأکید بر اینکه حملات موشکی و پهپادی یمن عمق عربستان را هدف قرار داد، هشدار داد: اگر عربستان سعودی به محاصره یمن پایان ندهد، این عملیات علیه پایگاه های نظامی سعودی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه موشک ها به اهداف دقیقی در عمق عربستان سعودی اصابت کرده است، افزود: عربستان متوجه شده که نمی تواند نیرو های موشکی ما را هدف قرار دهد.

البخیتی با تأکید بر اینکه تداوم عملیات ما مرتبط به توقف تجاوز و برداشته شدن محاصره است، گفت: بعد از توقف تجاوز و محاصره ما آماده یافتن راه حل سیاسی هستیم.

عضو دفتر سیاسی انصارالله با تأکید بر حق یمن در هدف قرار دادن پایگاه های نظامی عربستان، اشاره کرد: عربستان از آغاز جنگ، هزاران نفر از غیر نظامیان را قربانی کرده است و جان غیر نظامیان برای ما مهم است.

وی محاصره علیه یمن را از تجاوز مستقیم نظامی خطرناکتر توصیف کرد و گفت: دولت جدید آمریکا خواستار توقف محاصره کشور ما نشده و از ما می خواهد که حملات را متوقف کنیم.

شایان ذکر است که نیرو های مسلح یمن از حملات علیه اهداف نظامی در اراضی سعودی با موشک بالستیک و ۱۵ پهپاد خبر دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha