سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بردستانی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹روحانی هجرت در سطح استان بوشهر مشغول فعالیت هستند، گفت: این روحانیون به لطف خدا توانسته اند در روستا محل خدمت خود فعالیت های خوبی را انجام داده و ارتباط موثری را با مردم برقرار کنند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز در جلسه معارفه روحانی هجرت در روستای محمد جمالی اظهار داشت: روحانیون هجرت از طرف معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به روستاها و شهرها اعزام می شوند تا در مباحث معنوی اخلاقی اجتماعی یاریگر مردم باشند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر از دیگر فعالیت های روحانیون ترویج فرهنگ قرآن و کلام اهل بیت(ع) در بین مردم عنوان کرد و افزود: این کار سبب می شود تا مردم معارف اهل بیت(ع) را فرا گیرند و با الگو قرار دادن معصومین، زندگی خود را بر مبنای سیره آنها بنا کنند.

حجت الاسلام بردستانی با اشاره به فعالیت های روحانیون طرح هجرت گفت: حضور فعال در عرصه فضای مجازی، حضور در فعالیت های مدارس روستا و شهر محل استقرار، حضور در جمع جوانان در فضای های مختلف ورزشی و اجتماعی از دیگر فعالیت های این روحانیون است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر پیگیری برخی مسائل و مشکلات روستا و اهالی آن را از دیگر کارهایی عنوان کرد روحانیون طرح هجرت در روستا انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹روحانی هجرت در سطح استان بوشهر مشغول فعالیت هستند، گفت: این روحانیون به لطف خدا توانسته اند در روستا محل خدمت خود فعالیت های خوبی را انجام داده و ارتباط موثری را با مردم برقرار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha