جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین از تلاشهای ارزشمند و خالصانه دبیر و فعالان عرصه جهادی در اولین دوره آموزشی و تشکیلاتی دبیران گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع و معاونین مدارس علمیه استان قزوین و دست اندرکاران برگزاری گردهمایی دبیران جهادی حوزهای علمیه سراسر کشور گفت: در هفته ای که گذشت برای حوزه علمیه قزوین، واین شهر مایه آبرو و افتخارشد، چرا که توانستیم که میزبان حدود ۱۰۰ نفر از  مسئولان و دبیران گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور شویم که این برنامه خوشبختانه بازتاب خوبی در کشور داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مراسم گردهمایی مسئولین جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور که به مدت سه روز در این شهر و به میزبانی حوزه علمیه قزوین انجام شد مایه خرسندی مدیر حوزه های علمیه کشور حضرت آیت الله اعرافی قرار گرفت که پیام تقدیر و تشکر وی در مراسم اختتامیه توسط حجت الاسلام علیزاده (مدیر حوزه ریاست حوزه های علمیه کشور) برای حاضرین قرائت شد.

وی ادامه داد: از همه دست اندرکاران و برگزار کنندگان این برنامه به ویژه حجت الاسلام علی اکبری که نهایت تلاش و همت خود را برای این برنامه وزین کشیدند قدردانی می نمایم.

وی ادامه داد: امروز طلاب جهادی با تمام وجود نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مومنان هر خدمتی را انجام می دهند و از جان و مال خود می گذرند تا جهاد در راه خدا اتفاق بیفتد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حضور این طلاب در عرصه های اجتماعی باعث توجه و محبت بیشتر مردم به ویژه کادر درمان به طلاب شد و اقدامات خالصانه طلاب در بیمارستان و آرامستان ماندگار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا همچنین به مدیران مدارس علمیه تاکید کرد که در نگهداری پرونده های آموزشی طلاب مدرسه  را به صورت فیزیکی با نهایت دقت و سرعت انجام دهند.

 یادآوری می شود اولین گردهمایی دبیران گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور در هفته گذشته و به مدت سه روز و با رعایت مسائل بهداشتی به میزبانی مدرسه صالحیه قزوین برگزار شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha