پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین موضوعی است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد و همه دست اندرکاران و نخبگان به عنوان یکی از مجریان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید آگاهی کامل به این بیانیه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت:  بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه سراسر نور و شور و رهنمون بوده که آینده انقلاب اسلامی را به خوبی تضمین می‌کند.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری و توجه به بیانیه دوم انقلاب اسلامی مشکلات معیشتی، اقتصادی و فرهنگی را از میان بر می‌دارد.

وی ادامه داد: روحیه جهادی پس از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در بین آحاد جامعه گسترش یافت به همین سبب می‌توان گفت هر کجا پیشرفت، ترقی و کمالی حاصل شده در سایه توجه به این روحیه انقلابی و جهادی بوده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در این بیانیه رهبر بزرگ انقلاب به خوبی وضعیت ما را قبل از انقلاب اسلامی به تصویر کشیده اند، چرا که فساد، استبداد و وابسته بودن سه شاخصه اصلی رژیم طاغوت بود که سبب شده بود تا نتوانیم رشد داشته باشیم ولی امروز با رفع این موارد هنوز مشکلاتی در مسیر توسعه ما وجود دارد که ایشان این مسیر را تبیین و آگاهی بخشی کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: یکی دیگراز توصیه­‌های رهبر معظم انقلاب، سبک زندگی اسلامی  است که به عنوان مهمترین و راهبردی­‌ترین توصیه ها در گام دوم معرفی کرد، چرا که امروزتمام تلاش دشمنان غربی و برخی دشمنان داخلی، ترویج فرهنگ و سبک زندگی غربی با هدف به انحراف کشاندن سبک زندگی و انقلاب اسلامی است که در صدد وارد کردن خسارت‌­های جبران ناپذیری به جامعه اسلامی هستند که مقابله با آنها به جهادی همه جانبه و هوشمندانه نیاز دارد.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین موضوعی است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد و همه دست اندرکاران ونخبگان به عنوان یکی از مجریان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید آگاهی کامل به این بیانیه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha