پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جعفر طبرسی - معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ نشست هم اندیشی و مهارت افزایی مدیران و معاونان تهذیب و تربیت مدارس علمیه استان، در خلیل شهر بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، نشست هم اندیشی و مهارت افزایی مدیران و معاونان تهذیب و تربیت مدارس علمیه استان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون تهذیب حوزه های علمیه و مدیر حوزه علمیه استان در خلیل شهر بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه مازندران در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: این نشست با هدف تبادل نظر و انتقال تجربیات پیرامون مسائل تهذیبی و تربیتی برگزار شده است.

وی افزود: در این نشست یک روزه حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه های علمیه پیرامون معرفی برنامه های معاونت تهذیب و تربیتف اهمیت تربیت و نقش تربیتی اساتید و همچنین شیوه های مدیریت در مدارس علمیه سخنرانی کرده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران همچنین بیان داشت: در این نشست یک روزه مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه ضمن بیان دغدغه های خود در حوزه تهذیبی و تربیتی، به بیان دیدگاه های خود در جهت تقویت فعالیت های تهذیبی و تربیتی در مدارس پرداختند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که طلاب با رشد اخلاقی و معنوی، به درجات بالای علمی در حوزه دست خواهند یافت، ادامه داد: تضمین آینده علمی یک طلبه در گرو رشد اخلاقی و معنوی است.

وی با بیان این که فعالیت های آموزشی در حوزه باید با مسائل اخلاقی و تربیتی تؤامان باشد، خاطرنشان کرد: به طور حتم توجه به  اخلاق و تربیت در حوزه، رشد علمی طلاب را در پی خواهد داشت.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های این معاونت در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود تلاش کردیم از ظرفیت فضای مجازی در جهت ارائه برنامه های تهذیبی، اخلاقی و تربیتی بهره گیریم.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که تلاش کردیم هیچ یک از برنامه های معاونت تهذیب به دلیل شرایط کرونایی تعطیل نشود، خاطرنشان کرد: در همین راستا از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین دروس اخلاق استفاده کردیم.

وی همچنین به برگزاری آن لاین کارگاه آموزشی تلبس با حضور ۶۰ نفر از طلاب اشاره کرد و گفت: این کارگاه آموزشی در بستر فضای مجازی به مدت یک ماه برگزار شد و هم اکنون در حال مصاحبه علمی این طلاب شرکت کننده، هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha