جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید تلاش کنیم در شهر امام رضا (علیه‌السلام) موزه‌هایی طراحی کنیم تا برای زائران خارجی امام رضا (علیه‌السلام)، قطب گردشگری زیارتی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی، در دیدار با سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضمن قدردانی از خدمات خالصانه این مجموعه، اظهار کرد: هر ساله زائران زیادی با قومیت‌ها و ملیت‌های گوناگون برای زیارت بارگاه مقدس امام رضا (علیه‌السلام) به مشهد سفر می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد ظرفیت‌های لازم برای پذیرایی از زائران علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام)، ادامه داد: باید تلاش کنیم در شهر امام رضا (علیه‌السلام) موزه‌هایی طراحی کنیم تا برای زائران خارجی امام رضا (علیه‌السلام)، قطب گردشگری زیارتی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به اثرگذاری موزه‌های دفاع مقدس نیز اشاره و اضافه کرد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و بیان این آثار برای آیندگان بسیار حائز اهمیت است زیرا به این واسطه می‌توانیم نسل جوان را به حوادث جنگ آگاه کنیم و آنان را به رشد انقلاب اسلامی امیدوار کنیم.

در ابتدای این دیدار، سردار کارگر گزارشی از وضعیت احداث موزه‌های دفاع مقدس در کشور ارائه کرد و گفت: به لطف خدا و مدد شهدا، حفظ آثار دفاع مقدس به خوبی صورت گرفته و هشت موزه جدید دفاع مقدس در سراسر کشور افتتاح شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha