دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از شبکه های ماهواره ای به دنبال حاشیه سازی برای روحانیون هستند، گفت: گسترش دین اسلام در اقصی نقاط جهان حاصل تلاش روحانیون و علمای دین است و در این راه متحمل سختی ها و مشکلات بسیاری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در دوره «پرچمداران دین و اندیشه» که در سنندج برگزار شد، عنوان داشت: شاید بتوان گفت روحانیون تشیع و اهل تسنن تاثیرات بزرگی در این انقلاب داشته و دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: گسترش دین اسلام در اقصی نقاط جهان حاصل تلاش روحانیون و علمای دین است و در این راه متحمل سختی ها و مشکلات بسیاری شده اند.

این فرمانده نظامی اظهار کرد: اسلام امروز مورد هجمه دشمنان اسلام قرار دارد، به نحوی که از یک سو به دنبال دین زدایی در کشورهای اسلامی هستند و در این راه تلاش و هزینه های بسیاری را نیز متحمل می شوند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: هدف از این کار دشمنان ایجاد فساد و انحراف در جامعه اسلامی است، لذا علما و روحانیون در مقابل این دسیسه هوشمندانه بایستند.

سردار حسینی بیان کرد: در استان کردستان به عینه شاهد تلاش دشمن و جریان های وابسته به آنها برای زدودن دین از جامعه اسلامی هستیم و می خواهند به هر شکل ممکن اعتقادات مردم این خطه از ایران اسلامی را خدشه دار کنند، بنابراین برای مقابله بهتر و هوشمندانه تر با دشمنان باید بتوانیم که با تکنیک های جنگ نرم و رسانه ای آنان آشنا باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: شایسته و بایسته است که ظرفیت های روحانیون در منطقه به خوبی به جامعه شناسانده شود و در ضمن باید برای انجام بهتر کارها از هرگونه واگرایی مذهبی به شدت پرهیز شود تا اتحاد و وحدت مسلمین خدشه دار نشود.

سردار حسینی با اشاره به اینکه باید فرصت منحرف کردن جوانان را به دشمن ندهیم، عنوان کرد: باید در مقابل دشمنان از ظرفیت های دینی همانند معارف اسلامی و معنوی بهره ببریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از شبکه های ماهواره ای به دنبال حاشیه سازی برای روحانیون هستند، اظهار کرد: از سوی دیگر باید مردم به خوبی دشمنان خود را بشناسند که در این میان نقش روحانیون در بصیرت افزایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha