شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: طلاب و روحانیون باید به دقت تحرکات جبهه دشمن را رصد کنند تا به خوبی بتوانند جامعه اسلامی را در مقابل توطئه ها بیمه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشست معاونین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: روحانیت همیشه به عنوان یکی از ارکان جامعه اسلامی در همه عرصه ها نقش آفرین بوده است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به اینکه جریان های دین ستیز اولین جبهه مقابل خود را روحانیت می بینند، اظهار کرد:  روحانیت  همیشه در مقابل جریان نفاق و کفر ایستاده است و در تمام ادوار اسلام شاهد این تقابل بوده ایم.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با تاکید بر تلاش دشمنان برای ایجاد یک دیوار حائل بین روحانیت و جامعه اسلامی، افزود: اگر مطالعه ای کوتاه و اجمالی در تاریخ چند قرن اخیر جهان اسلام داشته باشیم به عینه می بینیم که در هر جبهه مقاومتی که تشکیل شده، حضور یک روحانی به عنوان رهبر روی داده است.

این استاد حوزه بیان داشت: استعمار امروز به استفاده از امکانات رسانه ای که در اختیار دارد به شدت در حال تحریف جایگاه دین، حوزه و روحانیت است و برای رسیدن به این برنامه خود سالانه میلیاردها دلار هزینه می کند. بنابراین طلاب و روحانیون باید به دقت تحرکات جبهه دشمن را رصد کنند تا به خوبی بتوانند جامعه اسلامی را در مقابل توطئه ها بیمه کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: استکبار و استعمار به خوبی فهمیده است که مهمترین و اصلی ترین مانع در رسیدن به برنامه های استکباری، علما و روحانیون هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha