پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 947199
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
هفته هنر و رسانه بشری

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به نقش هنر و رسانه و لزوم بهره گیری از آن در ترویج مفاهیم دینی در جامعه خبر از برگزاری هفته هنر و رسانه بشری در آینده ای نزدیک داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ماندانا جلالی، با بیان اینکه توانمندسازی بانوان طلبه و مبلغ در بهره برداری از ابزار هنر و رسانه یکی از اهداف مهم این اداره کل است گفت: همزمان با راه اندازی شبکه ملی هنرمندان و فعالان رسانه حوزه های علمیه خواهران برگزاری هفته هنر و رسانه بشری نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه تربیت نیروی خلاق، متعهد و انقلابی هنرمند هدف برگزاری این رویداد هنری و رسانه ای است ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و پیگیری مداوم اداره کل تبلیغ شاهد استقبال خوب طلاب و فعالان عرصه هنر و رسانه از دوره های آموزشی در زمینه های مختلف هنری و رسانه ای بوده ایم.

وی با بیان اینکه اولین دوره از هفته هنر و رسانه بشری با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در اهواز برگزار میشود افزود در تلاشیم تا با مشارکت مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران این رویداد هنری و رسانه ای را در استانهای مختلف کشور برگزار نماییم.

جلالی در پایان با اشاره به اینکه در هفته هنر و رسانه بشری شاهد برگزاری وبینارها و کارگاه های مختلف آموزشی در زمینه های مختلف هنری و رسانه ای خواهیم بود و به شرکت کنندگان در این رویداد مهم گواهی شرکت در دوره تعلق خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: به همت اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران و با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان هفته هنر و رسانه بشری از سه شنبه ۱۷ فروردین آغاز و تا دوشنبه ۲۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha