پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاد امر به معروف کهگیلویه

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ها که ارتزاق زندگی دنیوی‌شان از پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران است هر چقد مطالب بیشتر و وسیع تری بر علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی منتشر کنند قطعا سفره هایشان رنگین تر و ماندگارتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، کارگاه آموزشی، توجیهی گروه های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد امروز در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام پیشقدم در ابتدای کارگاه آموزشی گروه های جهادی مطالبه گر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: سال ۱۳۲۲ که نظرات حضرت امام در کتاب کشف الاسرار  به چاپ رسید نخستین جرقه های انقلاب اسلامی و آغاز مطالبه گری دینی در ایران به وقوع پیوست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به محتویات این کتاب ارزشمند حول دو ‌موضوع سکولاریزاسیون موجود در حکومت رضا شاه  و دفاع از قدرت خدا برای ایجاد و نابودی دولت های ظالم ، تصریح کرد: از آن تاریخ که آغار حرکت انقلاب اسلامی بود تا به امروز قریب به 226هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم شد  

حجت الاسلام حمزه پیشقدم گفت: این شهدا با نثار جان خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و در راستای احقاق حق و عدالت اجتماعی و مبارزه با ظالم  بذل جان کرده و این رشادت ها و جان فشانی ها  آغاز  مطالبه گری عملی در جمهوری اسلامی ایران است که در راستای اجرای احکام دین الهی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: امروز ما برای اینکه انقلاب اسلامی تثبیت و ماندگار باشد و از آرمان شهدا فاصله نگیریم و به نسل بعد هم به طور صحیح انتقال دهیم همین مطالبه گری گروهای جهادی امر به معروف را نسخه شفا بخش می دانیم.

این مسئول مطالبه گری با شیوه و روش صحیح و اثر گذار را مطلوب و مد نظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: از دل مطالبه گری نباید مفسده بیرون بیاید،چرا که  لازمه مطالبه گری  سه عامل است.

وی در تشریح عوامل مؤثر بر مطالبه گری گفت: اولا باید تخصص لازم نسبت به موضوعات وجود داشته باشد، دوم اینکه اطلاعات راجع به معروفات و منکرات جمع آوری شود و مرحله نهایی اقدام عملی که منجر به نتیجه گردد.

حجت الاسلام پیشقدم همچنین منجر به نتیجه نشدن  مطالبه گری در عرصه های گوناگون را بزرگ‌ترین مفسده دراین مسیر خواند و در واکنش به اظهارات سخیفانه خبرنگاران معاند (مسیح علی نژاد ) در خصوص گروههای جهادی بیان داشت: این ها که ارتزاق زندگی دنیوی‌شان از پول های بلوکه شد جمهوری اسلامی ایران است هر چقد مطالب بیشتر و وسیع تری  بر علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی منتشر کنند قطعا سفره هایشان رنگین تر و ماندگارتر خواهد بود و اینان بر علیه جمهوری اسلامی و آرمان‌های نظام اسلامی قلم می زنند ،اهداف جمهوری اسلامی را به چالش می کشانند تا دنیایشان تامین شود و لذا انتظاری بیشتر از اینها نیست.

وی با بیان اینکه اگر زمینه عملکرد و اهداف این ۱۴۰۰ گروه جهادی در قالب غیر از آموزه های های دینی مطرح می گردید قطعا با مزاج این ساده لوحان سازگار می شد، ادامه داد: رفاه و نیاز دنیای ما مد نظر اینها نبوده و نیست و هدفشان دین ماست، چرا که آموزه های دین در راستای سعادت دنیا و آخرت بشر بیان گردیده است فلذا در تلاشند راه سعادت حقیقی ملت ما را تخریب نمایند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha