پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیاسی و امنیتی

حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی کهکیلویه و بویراحمد گفت:مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید مدافع حقوق عامه باشند و نگاهها باید عاری از منفعت طلبی و سیاست زدگی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، احد جمالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در آئین معارفه فرماندار شهرستان مارگون، طی نشستی اظهار داشت: این نشست به منظور تکریم از کسی است که موقعیتی برایش فراهم شده تا به مردم خدمت کند، اگرچه خدمت خالصانه از بزرگترین عبادات است. 

وی با بیان اینکه هیچ انتصابی ماندگار نیست، بیان کرد: مهم این است که انسان باشرف بیاید، با شرف کار کند و باشرف برود و در نهایت خدمات ارزنده آن مدیر در ذهن و یاد مردم باقی بماند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دنیا صحنه امتحان است، گفت: دوران مسئولیت دکتر رجایی چقدر کوتاه بود اما در اذهان ماندگار ماند و تا همیشه تاریخ در ذهن مردم ایران اسلامی حک شد.

جمالی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: قائمی از نیروهای خوب هستند که در بخش پاتاوه خدمت می کردند، امروز با حکم وزیر کشور و پیشنهاد استاندار به عنوان فرماندار مارگون انتخاب شدند و این امانت را در دست گرفتند، انتظار می رود با همکاری و همفکری ائمه جمعه و کمک شورای تامین، متنفذین و بزرگان نمونه مدیری شوند که جایگاهشان را در بین نخبگان پیدا کنند.

وی خدمت به مردم قدرشناس ، پیگیری مطالبات و رفع مشکلات آنان  را از مهمترین اولویت ها برشمرد و گفت: باید در حد شأن و جایگاه مردم این منطقه تلاش شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تبدیل شدن مارگون به شهرستان را یک اتفاق خوب در حوزه سیاسی استان دانست.

مسئولان خود را خدمتگزار مردم بدانند و دنبال تحقق عدالت باشند

وی بیان کرد: در این هفته ۲ تن از فرزندان برومند شهدا به عنوان بخشدار مرکزی و معاون فرماندار معرفی شدند و این نشان داد که مهمتر از همه ارزش های نظام است زیرا هر چه داریم از این شهداست و باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه  به مناطق کمتر برخوردار را از ویژگی های مهم و ارزشمند دولت خواند و خاطر نشان کرد: بدون شک این مناطق و به ویژه مناطق روستایی از اولویت هاست.

احمدی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین، اظهار داشت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید مدافع حقوق عامه باشند و نگاهها باید عاری از منفعت طلبی و سیاست زدگی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و دنبال تحقق عدالت باشند، تصریح کرد: یکی از مهم ترین امور پیش رو در سال آینده مسئله انتخابات است.

وی افزود: امید است بتوانیم  انتخابات سالم و بی سابقه ای در طول تاریخ استان را برگزار کنیم.
 
احمدی ترغیب مردم برای مشارکت بالا در انتخابات را یکی از مهم ترین اولویت های حوزه سیاسی عنوان کرد.

گفتنی است در این آئین باقر قائمی به عنوان فرماندار جدید مارگون معرفی و سیدفاضل پورخسرو سرپرست فرمانداری مارگون نیز به عنوان بخشدار جدید بخش پاتاوه منصوب شد.

لازم به ذکر است مریم برهمن فرزند شهید عبدالرحمن برهمن به عنوان معاون فرماندار مارگون منصوب شد و همچنین رحمان رست فرزند شهید به عنوان بخشدار مرکزی مارگون معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha