دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مشاوره و درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه کامیاران با حضور حجت الاسلام علی اصغر قائمی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان: با کمرنگ شدن کرونا در سطح جامعه، حوزه علمیه کردستان از حجت الاسلام علی اصغر قائمی؛ از اساتید برجسته اخلاق و مشاوره برای حضور در بین طلاب این استان دعوت به عمل آورده است.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: یکی از مسایل مهمی که همواره مورد توجه حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه کردستان می باشد، بحث ارتقا اخلاقیات و مباحث تهذیبی در بین طلاب است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: در طول یکسال گذشته که بسیاری از بخش های جامعه همانند بخش آموزشی تحت تاثیر کرونا قرار گرفت، حوزه علمیه کردستان برای جلوگیری از تاخیر و حتی تعطیلی مدارس علمیه برنامه های بسیاری در دستور کار داشت که برگزاری درس اخلاق به صورت مجازی برای طلاب یکی از این برنامه ها بود.

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه با کمرنگ شدن کرونا در سطح جامعه، حوزه علمیه کردستان از حجت الاسلام علی اصغر قائمی؛ از اساتید برجسته اخلاق و مشاوره برای حضور در بین طلاب این استان دعوت به عمل آورده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان ادامه داد: حضور حجت الاسلام قائمی در قالب یک سفر دو روزه به این استان در حال انجام است و تاکنون برنامه ها و نشست های بسیار مثمرثمری با اساتید حوزوی، طلاب و... برگزار کرده است که ماحصل آن بسیار اثر بخش بوده است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: دیدار با اساتید و طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج، برگزاری درس اخلاق و مشاوره در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران، برگزاری درس اخلاق و مشاوره برای طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه از جمله برنامه های حجت الاسلام تاکنون در سفر به این استان می باشد.

حجت الاسلام رضایی در پایان سخنان خود گفت: عصر امروز نیز این استاد اخلاق و مشاوره در بین اساتید و طلاب بیجاری حضور پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha