پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی گفت: اهمیت به حفظ منابع طبیعی باید به فرهنگ و گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی، امروز در دیدار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و معاونین اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی که به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شد، بر اهتمام بیشتر و همگانی نسبت به حفظ و تقویت منابع طبیعی و محیط زیست تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع منابع طبیعی گفت: درختکاری و ایجاد فضای سبز در آموزه‌های دینی ما مورد تأکید زیادی قرار گرفته است؛ زیرا نمی‌توانیم تأثیرات مثبت آن را در محیط زندگی خود نادیده بگیریم.

 حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به نقش ائمه جمعه و روحانیت در جامعه، به ضرورت آشنایی بیشتر مردم با اهمیت حفاظت از منابع طبیعی پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مسئله درخت و حفظ پوشش گیاهی باید جایگاه واقعی خود را در فرهنگ عمومی پیدا کند؛ لذا باید همه تلاش کنیم این مهم محقق شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی گفت: اهمیت به حفظ منابع طبیعی باید به فرهنگ و گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: در راستای حمایت و ترویج سنت درختکاری و فرهنگ حفظ منابع طبیعی، نهاد نماز جمعه ضمن همکاری لازم با اداره کل منابع طبیعی، با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای خود این مهم را از روز شنبه در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha