شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماندار

حوزه / فرماندار ویژه شهرستان کاشان به پاداش دنیوی و اخروی خدمت به ایتام و خانواده های بی سرپرست اشاره کرد و گفت: کودکانی که از نعمت پدر و مادر محرومند به دلیل آسیب پذیر بودن نیازمند حمایت و خدمات بیشتری هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان علی اکبر مرتضایی قهرودی، شامگاه چهارشنبه در جمع کودکان بی سرپرست موسسه خیریه اطعام الایتام کاشان با بیان اینکه محیط آینده کودکانمان باید شاد و ازامنیت روحی روانی خوبی برخوردار باشد، گفت: امکان ندارد فرزندانی هم که سایه پدر و مادربالای سرشان می باشد در آینده در محیطی زندگی کنند که دیگران شرایط خوبی نداشته باشند، لذا از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی و براساس حقوق شهروندی همگان وظیفه داریم که به فکرکودکان بی سرپرست و یتیم باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان به پاداش دنیوی و اخروی خدمت به ایتام و خانواده های بی سرپرست اشاره کرد و ابراز داشت: کودکانی که از نعمت پدر و مادرمحرومند به دلیل آسیب پذیربودن نیازمند حمایت و خدمات بیشتری هستند.

مرتضایی به اقدامات دولت در حوزه کمیته امداد امام برای ایتام اشاره و خاطرنشان کرد: طرح مسکن ایتام با اعتبارات ویژه و اولویت خرید و ساخت مسکن نسبت به سایر مددجویان ، طرح هرکارمند یک حامی و ایران مهربان جهت حمایت ایتام توسط کارکنان و ابلاغ به دستگاههای اجرایی، پرداخت ۲ برابری یارانه علاوه بر یارانه عمومی دولت، مساعدت در تهیه ۳۰ دستگاه تبلت جهت ایتام دانش آموز و تهیه جهیزیه ۲۰ نوعروس یتیم از مهم ترین اقدامات دولت در حوزه کمیته امداد امام خمینی  می باشد .

وی در پایان تصریح کرد: طرح هرکارمند یک حامی و ایران مهربان اجرای طرح "مسکن ایتام " جهت خانه دار شدن ایتام فاقد مسکن ، تقویت خدمات فرهنگی وآموزشی اعم از خدمات تحصیلی و اعتقادی ، تقویت خدمات بصورت غیر حضوری در جهت کاهش هزینه های تردد و حفظ کرامت انسانی تقویت کمک در تهیه جهیزیه نوعروسان  از مهمترین برنامه های دولت در سال ۱۴۰۰  می باشد.

 در ابتدای این مراسم، چاکری مدیر عامل موسسه خیریه اطعام الایتام کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده از توزیع ۱۵۰۰ بسته غذای گرم بین ایتام  این موسسه طی  روز جاری خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha