جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اوقاف

حوزه / رئیس اداره اوقاف وامورخیریه کاشان از اهدای ۹ کپسول اکسیژن به همراه ۲۷دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک به هلال احمر، در سال جاری خبر داد.

مسلم محمود زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اعلام این خبر گفت: طی شش ماهه اخیر نیز تعداد ۲۷دستگاه تمام اتوماتیک ضد عفونی کننده دست به ارزش حدود ۴۰۰میلیون ریال از محل درآمد و عواید موقوفه مرحوم محمد دبیرالصنایع تهیه و به جمعیت هلال احمر کاشان اهدا شد.

وی  افزود : از آنجایی که واقفین خیراندیش همیشه برای رفع نیازهای جامعه و گره گشایی از کار مردم موقوفاتی را از خود بجای می گذارند مرحوم محمد دبیرالصنایع در سال ۱۳۴۱برای دارو  و درمان بیماران که تحت پوشش هلال احمر کاشان می باشند نیز یک باب منزل مسکونی خود را وقف نموده تا نیاز بیماران رفع گردد.

رئیس  اداره اوقاف و امورخیریه کاشان اضافه کرد: با گذشت زمان و اقدام سازمان اوقاف و سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در حال حاضر مجتمع تجاری اداری در این موقوفه (مرحوم محمد دبیرالصنایع ) احداث گردیده که بحمدالله عواید حاصله صرف نیاز درمانی شهرستان می گردد.

وی در پایان اظهار کرد: از خیرین ارجمند کاشانی تقاضا می گردد به دلیل اینکه وقف بهداشت و درمان و حوزه سلامت در کاشان بسیار ناچیز است در این خصوص اهتمام داشته و منبع درآمد پایداری را با وقف برای رفع نیاز درمانی کاشان از خود بجای بگذارند.

گفتنی است، کاشان دارای ۲۳۳۵موقوفه و ۸۹۳۲رقبه وقف شده می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha