جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی قززوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز سردار سلیمانی می‌تواند به عنوان الگوی برجسته و مکتب زنده به خوبی مورد توجه همگان به ویژه نسل جوان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع فرمانده هان سپاه استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم یا فصل جدید چله دوم انقلاب اسلامی دارای مسائل مهمی است که از جمله آن‌ها باید به قران و سنت، قانون اساسی، سند چشم‌انداز توسعه ایران اسلامی، الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، وصیت‌نامه امام خمینی (ره)، احکام اسلامی،  اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی بی‌پایان نظام سلطه با ایران اسلامی و اسلام بحث مدیریت جامعه جهانی و اشاعه تفکر اسلامی و شیعی است که دشمنان آن را برنمی‌تابند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: یکی از تأکیدات بیانیه گام دوم خدمت‌رسانی است که خوشبختانه جوانان ایران اسلامی در حواثی مانند سیل، زلزله و یا بیماری کرونا   نشان دادند که چقدر درصحنه حاضر هستند.

حجت الاسلام معبودی گفت: ترویج سبک زندگی و دوری از سبک غربی یکی از تأکیدات بیانیه گام دوم است، که باید مردم را در بیانیه گام دوم آگاه کرد چراکه این بیانیه دارای مواردی بسیار مهم است که می‌تواند جامعه اسلامی را آماده ظهور حضرت، ولی عصر (عج) کند.

وی ادامه داد: امروز سردار سلیمانی می‌تواند به عنوان الگوی برجسته و مکتب زنده به خوبی مورد توجه همگان به ویژه نسل جوان قرار بگیرد.

حجت الاسلاممعبودی اظهار کرد: تأثیرگذاری سردار سلیمانی پس از شهادتش هم برای همگان مشهود است. همانطور که در شهادت امام حسین (ع) نیز پس از شهادت شاهد تأثیرگذاری ایشان بر افکار عمومی پس از گذشت ۱۴۰۰ سال هستیم، مسلماً شهادت این سردار پایه‌های قدرت‌های استکباری را لرزانده و این کار سهل و آسانی نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha