سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اگر هرچقدر که می‌توانیم از فرصت کار خیر کمیته امداد و نیکوکاری بهره ببریم یک نوع سرمایه گذاری برای روز قیامت کرده ایم‌.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایگاه کمیته امداد در جشن نیکوکاری گفت: اگر هرچقدر که می‌توانیم از فرصت کار خیر کمیته امداد و نیکوکاری بهره ببریم یک نوع سرمایه گذاری برای روز قیامت کرده ایم‌.

 وی ادامه داد: خدای متعال می‌فرماید، وقتی به من قرض دهید آنچه که به من داده اید چندبرابر به شما برمی‌گردانم، همچنین می‌فرماید؛ در اموال شما حق نیازمندان و محرومان قرار داده شده است، یعنی باید برای کار خیر پیشقدم شویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: محرومیت نیازمندان جامعه به این دلیل است که ما حق آنها را ادا نمی‌کنیم نه اینکه ما با کمک‌هایمان به نیازمندان لطف می‌کنیم، بلکه به خودمان رحم می‌کنیم، که اگر خدا مال نیازمندان را در اموال ما قرار داده باید این حق را به صاحبانش برگردانیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امیدواریم خدای متعال به همه ما توفیق دهد که در امر کمک به نیازمندان و محرومان جامعه مشارکت جدی داشته باشیم.

 انتهای پیام /

«نیکوکاری» سرمایه گذاری است نه هزینه کِرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha