جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 947594
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
مسابقه «منشور روحانیت حضرت امام(ره)»

حوزه/ اسامی برندگان مسابقه منشور روحانیت ویژه طلاب و روحانیون حوزه های علمیه که به همت پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام کریمی در مراسم قرعه کشی و تجلیل از برندگان مسابقه منشور روحانیت که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: بحول قوه الهی و عنایت ویژه شهدای روحانی مسابقه منشور روحانیت بسیار باشکوه با همکاری و هماهنگی و مشارکت تمامی بخش های مرکز مدیریت بنحو احسن برگزار شد و استقبال بسیار خوبی در سراسر کشور نسبت به منشور صورت گرفت.

اسامی برندگان مسابقه منشور روحانیت

مسئول پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه افزود:‌از میان مجموع شرکت کنندگان در مسابقه منشور روحانیت حضرت امام(ره)  افرادی که امتیاز بیشتری بدست آورده بودند ۱۰۰ نفر به قید قرعه انتخاب شدند و در ظرف هفته آینده هدیه تبرکی این عزیزان به حسابشان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ لیست تمامی افراد شرکت کننده در مسابقه به تفکیک استانها به مدیران استانی ارسال می شود تا به اندازه وسعشان به هرنحوی صلاح می دانند تقدیر و تشکری از این عزیزان شرکت کننده در آزمون داشته باشند.
حجت الاسلام کریمی گفت: لازم میدانم از سروران عزیز روحانی و طلبه که در آزمون مسابقه منشور شرکت کردند و همچنین از تک تک مدیران استانی مدیران مدارس و خبرگزاری های حوزه و رسا که همکاری بسیار عالی داشتند تشکر و قدردانی نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha